کد خبر: ۷۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
ایلام-استاندار ایلام گفت: توسعه زیرساخت های بهداشتی مرز مهران نیازمند همکاری و کمک های ویژه مسئولان ملی است.

به گزارش آرانیوز:محمد نوذری ظهر شنبه در جلسه ستاد کرونای ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه محدودیت‌ها اثر گذاری کمتری دارد، ضرورت دارد واکسیناسیون به عنوان تنها راهکار تاثیرگذار در عبور از شرایط موجود مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: به جای افزایش مکان‌های واکسیناسیون ضرورت دارد زمان واکسیناسیون افزایش یابد و خدمات مورد نظر تا ساعت ۱۱ شب ادامه یابد، همزمان برای آگاهی مردم توسط صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع رسانی لازم انجام گیرد و ساعت منع تردد شبانه نیز تمدید شود.

نوذری اضافه کرد: کارگروه واکسیناسیون در شهرستان‌ها، تشکیل و واکسیناسیون عشایر و روستاهای کم جمعیت و واکسیناسیون سربازها در نیروهای مسلح، هرچه سریع‌تر باید انجام شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: تردد زوار در ایام اربعین به صورت هوایی انجام می‌شود، تا این لحظه هیچ‌گونه تردد زمینی نداریم، اما به واسطه احتمال برگشت زوار از مرز مهران و بنا بر ضرورت تمام تدابیر، تمهیدات و مقدمات لازم برای آمادگی در هر شرایطی در استان و مرز مهران اندیشیده شود.

نوذری گفت: امکانات و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی مرز مهران نیازمند کمک‌های ملی است، ضرورت دار د همه دستگاه‌ها همکاری لازم را به عمل آورند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی و همه عوامل درگیر با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها از همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از تردد غیر مجاز از استان‌های مبدا اقدام کنند.

استاندار ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی با بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌ها نسبت به اعتماد سازی و اگاهی بخشی به مردم در خصوص فواید واکسیناسیون اقدام کند، کلیه کارکنان اداری که شرایط سنی دریافت واکسن را دارند به خاطر اهمیت قطع زنجیره کرونا ملزم هستند نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار