کد خبر: ۷۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
ثبت نام رویداد بازی‌های ویدئویی و کتاب تعاملی رویدادهای پیوند فرهنگی (فرنو) که پیش رویدادهای جشنواره بازارپردازی تهران محسوب می‌شوند آغاز شد.

جشنواره بازارپردازی تهران به ایستگاه بازی‌های ویدئویی رسید

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بازارپردازی تهران، این ثبت نام رویداد بازی‌های ویدئویی و کتاب تعاملی فرنو از ۱۵ شهریور ماه اغاز شده و تا ۷ مهر ادامه دارد.

در این دوره تلاش می‌شود تا با شناسایی افراد و گروه‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدئویی و کتاب تعاملی به توانمندسازی صاحبان ایده های نوین فرهنگی و به هم رسانی فعالان فرهنگی و توسعه دهندگان کسب و کارهای فرهنگی در این حوزه کمک شود.

در کلیه رویدادهای فرنو تلاش شده است تا فعالان فرهنگی دور هم گرد آمده و با برگزاری دوره های آموزشی، تیم‌سازی برای صاحبان ایده، به‌هم‌رسانی آنها با توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی توسعه بازار این فعالان تضمین شود.

جشنواره بازارپردازی تهران به ایستگاه بازی‌های ویدئویی رسید

همچنیبن این جشنواره در نظر دارد تا با ارائه تسهیلات به شتاب‌دهنده‌های دانش بنیان و عاملان سرمایه گذاری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و بنیاد سپهر انقلاب اسلامی راه توسعه ایده های فرهنگی برای دستیابی به بازار هموار کند.

پیگیری مذاکرات و کمک در نگارش قراردادها با توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی از دیگر حمایت های برگزار کنندگان رویداد بازی‌های ویدئویی و کتاب تعاملی است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد به سایت اینترنتی www.dalan.farhangbonyan.ir/farno-game مراجعه کرده و یا از طریق صفحه رسمی رویداد در اینستاگران به آدرس farnoevents از اخبار مرتبط با برگزاری جشنواره مطلع شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار