کد خبر: ۷۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
یزد- کانون بسیج رسانه شهرستان یزد امروز با حضور جمعی از خبرنگاران و مسئولان در ساختمان بسیج هنرمندان استان یزد افتتاح شد.

به گزارش آرانیوز:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد، ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه یزد اظهار داشت: در شرایطی که دشمن از تمام توان خود برای هجمه فرهنگی و منزوی کردن ایران بهره گرفته است، با چهار راهبرد در تلاش برای مقابله رسانه ای با دشمنان هستیم.

سرهنگ عباس جوکار عنوان کرد: انسجام بخشی رسانه های جبهه انقلاب و ایجاد جبهه واحد رسانه ای، امیدآفرینی و ایجاد روحیه خودباوری در سطح جامعه، جریان سازی و ترویج روحیه انقلابی در جامعه و زمینه سازی برای حاکمیت تمدن نوین اسلامی، چهار راهبرد اساسی در این حوزه است.

وی بیان کرد: امیدواریم با عضویت خبرنگاران و اصحاب رسانه در بسیج رسانه شهرستان یزد، جبهه ای از نیروهای انقلابی در حوزه رسانه ایجاد شود و از ظرفیت آنها به نفع جامعه اسلامی بهره گرفته شود.

جوکار ادامه داد: در کنار راهبردهای بسیج، سایر اهداف و رسالتهای رسانه ها از جمله اطلاع رسانی شفاف، به موقع و صحیح رسانه های جبهه انقلاب با همراهی و هم افزایی دستگاه های حاکمیتی نیز باید به نحو مطلوبی انجام شود.

مقوله فرهنگ به پشتیبانی رسانه ای نیاز دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه استان یزد در حوزه رسانه از نظر کمّی در جایگاه مناسبی قرار دارد، اظهار داشت: کیفیت بخشی به محتوای رسانه ها نیز باید مدنظر باشد که امیدواریم این مهم در سایه شکل گیری تشکل های متنوع و مختلف محقق شود.

مجید جوادیان زاده با تاکید بر اینکه فضای رسانه، فضایی کاملاً پیچیده و متنوع شده است، افزود: در چنین فضایی آموزش‌ها باید مدام و مستمر باشد و این مهم از رسالت‌هایی است که تشکل‌هایی نظیر بسیج رسانه باید دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ، اهداف و برنامه ها در حد شعار باقی مانده است، عنوان کرد: فرهنگ بومی و ملی ما نیازمند یک پشتیبانی رسانه ای است.

جوادیان زاده با بیان اینکه استان یزد خبرنگاران خوب و حرفه ای بسیاری دارد، افزود: باید از ظرفیت این خبرنگاران به عنوان نخبگان فرهنگی استفاده شود.

به گزارش مهر، در این مراسم امیرعباس حیران به عنوان رئیس بسیج رسانه شهرستان یزد معرفی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار