کد خبر: ۷۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با آغوش باز از تیم فوتبال پاس حمایت کرده و متولی این تیم است.

به گزارش آرانیوز:حمید سیفی  با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: با افتخار و با آغوش باز از تیم فوتبال پاس همدان حمایت می‌کنیم و متولی اصلی این تیم هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: تیم فوتبال پاس برای ورزش استان همدان یک برند معتبر، با اصالت و بزرگ بوده و به عنوان موتور محرک ورزش همدان در یک دهه گذشته شناخته شده است.

وی با اعلام یک خبر خوشحال کننده برای هواداران تیم فوتبال پاس گفت: با امیر عظیمی فعال بخش خصوصی و مدیرعامل هفته گذشته این تیم مذاکراتی داشته‌ایم که خوشبختانه ایشان قبول کردند تا در فصل جدید هم از تیم فوتبال پاس حمایت کنند.

سیفی خاطرنشان کرد: من به شخصه به امیر عظیمی افتخار می‌کنم جوانی که حاضر است از جیب خود در ورزش هزینه کند و باید قدر این سرمایه‌های استان را بدانیم.

وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر خرید امتیاز لیگ دسته اول فوتبال کشور برای تیم فوتبال پاس بیان کرد: بنده چیزی از این صحبت‌ها تا به حال نشنیده‌ام و اعتقاد دارم پاس باید با پتانسیل خود به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: این تیم به راحتی می‌تواند به لیگ دسته اول فوتبال کشور و لیگ برتر صعود کند و ما با تمام قدرت از تیم فوتبال پاس حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فصل گذشته وقتی به عنوان مدیریت ورزش انتخاب شدم تیم فوتبال پاس بسته شده بود، گفت: امسال از ابتدا به طور شفاف پیگیر امور تیم فوتبال پاس همدان خواهم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: جایگاه تیم فوتبال پاس با عقبه‌ای که دارد لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیست و تمام تلاش خود انجام می‌دهیم که پاس را به جایگاه واقعی‌اش بازگردانیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار