کد خبر: ۷۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
سنندج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۵۳۶ بیمار جدید کرونایی و جان باختن هشت نفر بر اثر این ویروس در استان طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش آرانیوز:فرزین رضاعی  از بستری شدن ۹۰۴ بیمار مشکوک به کرونا در کردستان خبر داد و گفت: بیشترین شمار مبتلایان مربوط به سنندج است و هم اکنون ۵۱۴ بیمار در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

وی افزود: هم اکنون ۸۵ بیمار مبتلا به کرونا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان افزایشی بوده و متأسفانه تاکنون هزار و ۵۲۷ نفر در استان جان خود را از دست داده اند.

رضاعی اعلام کرد: تاکنون ۶۴۴ نفر در سنندج، ۲۶۲ نفر در سقز، ۱۲۶ نفر در مریوان، ۱۱۱ نفر در بانه، ۱۲۷ نفر در قروه، ۸۳ نفر در کامیاران، ۸۴ نفر در دیواندره، ۶۶ نفر در بیجار، ۲۱ نفر در دهگلان و سه نفر در سروآباد جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند.

وی افزود: انتظار می‌رود شهروندان همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، عدم حضور در تجمعات، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک را رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار