کد خبر: ۷۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
تهران- مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران از برگزیده شدن گروه آموزش، پژوهش و فرهنگی کانون برای نخستین بار در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی خبر داد.

به گزارش آرانیوز:فاطمه تنهایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزیده شدن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به عنوان برگزیده در گروه آموزش، پژوهش و فرهنگی بیست و سومین جشنواره شهید رجایی خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه تندیس و تقدیرنامه این جشنواره را دریافت کرد.

وی افزود: کانون استان تهران به عنوان برگزیده در گروه‌های پنجگانه بر اساس مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی در فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاهی اجرایی استان تهران معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته است.

مدیرکل کانون استان تهران با تاکید بر پیشتازی کانون استان تهران در تمامی حوزه‌های زیر مجموعه این اداره کل گفت: کانون استان تهران در ارزیابی میان ۲۰۲ سازمان، اداره کل و نهاد دولتی به این رتبه نائل شده است.

تنهایی با تبریک کسب این عنوان به پرسنل کانون استان تهران، بیان داشت: این رتبه حاصل تلاش همکاران توانمند در این استان است و امیدواریم با حمایت و نگاه بیشتر تمامی مجموعه‌ها به حوزه کودک و نوجوان بتوانیم رسالت خود را در تربیت و پرورش خلاقیت سرمایه‌های اصلی این سرزمین ایفا کنیم.

بر اساس این گزارش جشنواره شهید رجایی با شعار «افزایش اعتماد عمومی با ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک» از طرف سازمان برنامه و بودجه هر سال برگزار می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار