کد خبر: ۷۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برپایی موکب جاماندگان اربعین در استان خبرداد و گفت: حرکت اربعین نقش بسزایی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی دارد.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی موکب جاماندگان اربعین حسینی، اظهار کرد: نفس کار جمعی بسیار ارزشمند بوده و ارزش مضاعف این کار این است که سوگیری و جهت گیری معنوی، مذهبی و آرمانی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: سعی دشمنان بشریت این است که همیشه جلوی اجتماعات بشری را به بهانه های مختلف بگیرند و کرونا آخرین مدل آنها است تا بتوانند این اجتماعات را مجازی کنند و اختیار این فضای را در دست خودشان بگیرند و جامعه را تبدیل به یک جامعه پر ازدحام اما تنها تبدیل کنند.

وی گفت: ارزش کار اربعین بسیار راهبردی و کاربردی است و تاثیرگذاری زیادی در آینده نگری و آینده سازی جامعه و تمدن سازی نوین اسلامی کشور ما دارد.

گرزین با بیان اینکه برپایی موکب جاماندگان اربعین نقش مهمی در شکل تمدن نوین اسلامی دارد، اضافه کرد: این موکب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، برنامه هایی مانند سخنرانی و مداحی و انجام خدمات پزشکی، مهدویت، نمایشگاه عکس اربعین و غیره برگزار کرده و با توجه به وجود بیماری کرونا و ممنوعیت ورود مردم کشورمان به اربعین حسینی شور و نوای خاصی را به فضای شهر می افزاید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار