کد خبر: ۷۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
قم- معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه اولویت اول و آخر برای حفظ سلامت مردم، واکسیناسیون است گفت: فعالیت ها در راستای واکسن هراسی باید توسط دستگاه قضایی پیگیری شود.

به گزارش آرانیوز:بیژن سلیمان پور پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان قم گفت: فعالیت‌هایی در راستای واکسن هراسی و ترویج شبهات در شبکه‌های اجتماعی قم در حال انجام است که باید توسط دستگاه قضائی رصد و پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم ادامه داد: قدرت اقناع‌سازی وزارت بهداشت در زمینه لزوم واکسیناسیون صددرصد نبوده و بخشی از این مساله ناشی از گرفتاری‌های مسئولان به دلیل مدیریت بحران کرونا است که وزارت بهداشت باید کمیته‌ای برای پاسخگویی به شبهات واکسیناسیون علیه کرونا ایجاد کند تا از ورود غیرمتخصصان به مسائل تخصصی پزشکی جلوگیری شود.

وی با تاکید بر بازنشر واکسیناسیون علما، مراجع و شخصیت‌های حوزوی در فضای مجازی، افزود: هم اکنون اولویت اول و آخر برای حفظ سلامت مردم، واکسیناسیون علیه بیماری کرونا است.

سلیمان پور با اشاره به اینکه هم‌اکنون تمام کشورها به دنبال انجام واکسیناسیون سراسری هستند، تصریح کرد: نمی‌توانیم خلاف مسیر آب حرکت کنیم و دانش روز را برای کنترل بیماری نادیده بگیریم؛ واکسیناسیون باید باقوت، سرعت و دقت انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: مراکز آموزشی، دانشگاه و مدارس، همه مراکز آموزشی اعم از دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مدارس اول مهرماه آغاز به کار خواهند کرد و آموزش تعطیل شدنی نیست، اما تصمیم‌گیری در زمینه حضوری و غیرحضوری و یا تلفیقی بودن کلاس‌های آموزشی، منوط به کار کارشناسی وزارتخانه‌های ذیربط و ستاد ملی کرونا با اولویت حفظ سلامت مردم است.

وی با اشاره به این‌که اگر تلاش رسانه‌ها نبود قطعاً مدیریت وضعیت کرونا از دست ما خارج می‌شد، ادامه داد: همه رسانه‌های شنیداری و گفتاری و نوشتاری استان را ظرفیتی در راستای اصلاح امور و خدمت بیشتری به مردم می‌دانیم از همه خبرنگاران که در راستای اعتلای وضعیت کشور تلاش می‌کنند، تقدیر می‌کنیم.

سلیمان پور تصریح کرد: از فردا صبح روز سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه جاری، برای یک اقدام خوب و مثبت زیرساختی در حوزه آب و فاضلاب قم و با هدف افزایش کیفیت، شاخص و کمیت آب استان طرحی شده است، آغاز می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم افزود: احتمال دارد با آغاز این طرح، از فردا صبح حداکثر تا ساعت ۲۲ روز چهارشنبه در برخی مناطق استان با افت فشار و کاهش کیفیت آب مواجه شویم، ولی قطعی کامل آب نخواهیم داشت و نیازی به ذخیره آب نیست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار