کد خبر: ۷۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
قزوین-مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با سپرده گذاری خیران و تقویت توان مالی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین تسریع و گسترش و خواهد یافت.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان در جریان بازدید از صندوق امداد ولایت بیان کرد: قرض الحسنه یک فرهنگ انسانی و اقتصادی ارزشمند است که دارای اثرات و برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: در قرض دادن و دریافت سود برای آن مسائلی وجود دارد که در جای خود قابل بررسی است و این مسأله اگر مورد دقت قرار نگیرد ممکن است به سمت ربا برود که از آن با عنوان جنگ با خدا یاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: خداوند متعال راهی را برای حل مشکلات مردم قرار داده است که برکات و محاسن زیادی دارد و حتی برای آن مشوق‌های مختلفی همچون ثوابی افزون‌تر از صدقه قرار داده است.

حق گویان عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در جریان خدمت رسانی خود برای رفع مشکل محرومان پرداخت تسهیلات را از طریق بانک‌ها به انجام می‌رساند ولی در سال‌های اخیر این اقدام برای سهولت بیشتر نیازمندان، از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تنها شعبه در مرکز استان و باجه‌هایی در دفاتر کمیته امداد شهرستان دارد که با این اقدام امیدواریم روند تسهیل در ارائه خدمت به محرومان سرعت یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: با سپرده گذاری خیران و نیکوکاران و تقویت توان مالی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین تسریع و گسترش و خواهد یافت دهد.

وی یادآور شد: خیران و نیکوکاران در صورت سپرده گذاری می‌توانند تسهیلات را به افراد معرفی شده خود اختصاص دهند از این رو امیدواریم با همکاری و هم افزایی، شاهد ارتقای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار