کد خبر: ۷۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
قزوین-مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از وارد شدن خسارت یک میلیارد تومانی به جایگاه‌های CNG سازمان تاکسیرانی به دلیل قطعی و نوسانات مکرر برق خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین اسماعیل عرشیان اظهار کرد: نوسانات و قطعی مکرر برق موجب بروز خسارات سنگین به تجهیزات جایگاه‌های CNG سازمان تاکسیرانی شده و بر اثر همین موضوع، در حدود یک میلیارد تومان خسارت به این جایگاه‌ها وارد شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: از میان این جایگاه‌ها، بیشترین میزان خسارت به جایگاه نواب وارد آمده، به طوری که بر اثر وقوع آتش سوزی، این جایگاه از اول مرداد سال جاری تعطیل شده و خارج از چرخه فعالیت است.

وی ادامه داد: پس از تعیین خسارت‌های وارد آمده به این جایگاه توسط شرکت‌های بیمه گر، کار خرید تجهیزات و قطعات آن آغاز شده و پس از انجام تعمیرات لازم، این جایگاه در آینده‌ای نزدیک فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: با توجه به خسارت‌های وارده و هزینه‌های سنگین راه اندازی مجدد، بهره برداران (پیمانکاران) این جایگاه‌ها تقاضا دارند برنامه خاموشی‌ها از قبل اعلام شود تا در هنگام قطعی برق جایگاه‌ها تعطیل و از بروز خسارت جلوگیری شود.

عرشیان یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای ۸ جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود ۱۵ هزار خودرو در این جایگاه‌ها سوخت گیری می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار