کد خبر: ۷۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی و صنعتی‌سازی مسکن در شهر جدید پردیس تقدیر کرد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس، احمد خرم امروز دوشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰ با اهدای لوح سپاس از سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس بابت تحولات عمرانی گسترده در این شهر جدید تقدیر کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور همچنین از مدیریت پیشرفته و گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی جهت صنعتی‌سازی ساختمان‌های مسکونی در شهر جدید پردیس قدردانی کرد.

توسعه نسل پنجم و ششم ساختمان‌سازی به عنوان ساختمان‌های هوشمند و سبز نیز از جمله اولویت‌هایی است که به گفته خرم، مدیران عمرانی کشور باید به آن سمت حرکت کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، ایفای نقش شرکت عمران شهر جدید پردیس در توسعه نسل چهارم ساخت و ساز در کشور را پررنگ دانست و گفت: استفاده از قالب‌های تونلی جهت ساخت بالغ بر ۴۵ هزار واحد مسکن مهر به عنوان روشی نو و مستحکم، شایسته تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل و مدیریت این مجموعه است.

هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز در این نشست اظهار کرد: پروژه بزرگ پردیس، به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص عمرانی ساختمانی در سطح کشور، تا سال‌ها به عنوان یادگار باقی خواهد ماند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار