کد خبر: ۷۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
چهارباغ - فرماندار چهارباغ گفت: تولید محتوای غنی و استفاده مطلوب از فضای مجازی برای نشر آثار دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است.

به گزارش آرانیوز:جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس به ریاست فرماندار شهرستان چهارباغ و با حضور شهردار، نمایندگانی از سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، اعضای شورای شهر و رؤسای ادارات شهرستان در محل فرمانداری چهارباغ برگزار شد.

قدرت‌الله شمیرانی فرماندار چهارباغ آرامش و امنیت امروز جامعه را مرهون ایثار، از خودگذشتگی، صبر و استقامت شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان و خانواده‌های این عزیزان دانست و بر انتقال خاطرات ارزشمند آن روزها به نسل امروز و آینده کشور تاکید کرد.

فرماندار شهرستان چهارباغ هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای حفظ یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و تبلور و الگوپردازی در شهدای مدافع سلامت و اهدافی که در جهت رضای حق تعالی دنبال کردند دانست.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت ضوابط بودجه‌ای که برای برپایی برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده همه دستگاه‌ها موظف به اجرای برنامه‌های ویژه در هفته دفاع مقدس هستند.

شمیرانی به نقش هنر در انتقال فرهنگ دفاع مقدس تأکید و متذکر شد: به فرموده مقام معظم رهبری؛ اینکه تصور بشود که هنر دفاع مقدس در جامعه‌ی ما مخاطب ندارد، طالب ندارد، این هم خطای بزرگی است، از اشتباهات فاحش است؛ اگر کسی این را خیال کند. تحقیقاً پرمشتری‌ترین آثار هنری بعد از انقلاب در زمینه‌های مختلف، آن آثار هنری است که مربوط به دفاع مقدس بود؛ چه در زمینه‌ی فیلم و سینما، چه در زمینه‌ی کتاب، خاطره، داستان.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار