کد خبر: ۷۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
کرج - استاندار البرز گفت: تسریع در تکمیل کنارگذر شمالی و متروی کرج یک مطالبه جدی مردمی به شمار می‌رود.

به گزارش آرانیوز:عزیزالله شهبازی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج که صبح دوشنبه صورت گرفت، با بیان اینکه بر اساس وظیفه ذاتی خود به عنوان نماینده عالی دولت در استان به صورت مستمر و مداوم از پروژه‌های استان دیدن می‌کنم، اظهار کرد: استان البرز به علت داشتن موقعیتی استراتژیک و اهمیتی که برای کشور دارد، دارای پروژه‌های مهم و مؤثری است که هر کدام در سطح ملی مطرح هستند.

وی بیان کرد: با توجه به مرتبط بودن موضوع این بازدید با همراهی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کرج انجام شد، که در سنوات اخیر تلاش‌های بسیاری معطوف شد تا این مطالبه مهم مردمی محقق شود.

استاندار البرز تصریح کرد: در روند پروژه کنارگذر شمالی کرج با مشکلاتی مانند تهیه مصالح مواجه شدیم و تغییر قیمت‌ها و همچنین تحریم‌های ناجوانمردانه مانعی بر سر این پروژه به شمار می‌رفت که سعی در حل آنها داریم.

وی خاطرنشان کرد: در دیدارهایی که با شهردار و اعضای شورای شهر کرج صورت گرفت دو پروژه مهم کنارگذر شمالی و متروی کرج به عنوان اصلی‌ترین مطالبه مردمی به ویژه در شهر کرج مطرح شد و درخواست داشتم که با اهتمام ویژه برای تکمیل آنها اقدام شود تا بتوانیم به رسالت خود عمل کنیم.

شهبازی گفت: شورای اسلامی و شهردار جدید کرج همت والایی برای آبادانی و رفاه مردم این کلان‌شهر دارند و ما هم در این مسیر همراهی ویژه‌ای خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: به طور قطع پروژه‌های راهسازی موجب پیشرفت و توسعه همه‌جانبه استان خواهد شد، به ویژه در استان البرز که محل ارتباطی ۱۴ استان به شمار می‌رود.

استاندار البرز متذکر شد: با توسعه راه‌های البرز و ایجاد بستر تردد امن و آسان می‌توانیم آرامش را برای مردم به همراه بیاوریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار