کد خبر: ۷۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
تهران- استاندار تهران از کاهش با شیب ملایم مراجعین سرپایی، میزان بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در استان تهران نسبت به هفته گذشته خبر داد.

به گزارش آرانیوز:انوشیروان محسنی بندپی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی در استان تهران اظهار داشت: مراجعین سرپایی، میزان بستری‌ها و فوتی‌ها نسبت به هفته گذشته با شیب ملایم کاهش پیدا کرده است.

استاندار تهران افزود: با توجه به اقدامات و راهنمایی سامانه ۶۰۷۰ و میزان تزریق واکسن در استان تهران شرایط قدری بهتر شده است.

محسنی بندپی بیان داشت: تا دیروز جمعه ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ میزان ۵ میلیون و ۳۰ هزار دوز واکسن در استان تهران تزریق شده که ۳ میلیون و ۴۳۰ هزار دوز اول و یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نیز دوز اول و دوم را دریافت کردند.

وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به گسترش مراکز تجمیعی واکسن و با توجه به اینکه بیش از ۶ میلیون دوز وارد کشور شده، اعلام شده طبق ظرفیتی که استان‌ها بتوانند تزریق کنند، سهمیه اختصاص پیدا می‌کند.

استاندار تهران عنوان داشت: بر اساس ظرفیت‌های اعلام شده برای تزریق واکسن استان تهران ظرفیت تزریق روزانه ۲۰۰ هزار دوز واکسن را دارد که نشان دهنده تمهیدات و اقدامات مناسب در این زمینه است.

محسنی بندپی از شهروندان خواست همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی پایبند باشند و بیش از پیش کرونا را جدی بگیرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار