کد خبر: ۷۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
کرج - معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز از اجرای رزمایش کمک‌ مومنانه با توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی، اظهار کرد: با توجه به فراگیری بیماری کرونا در سراسر کشور و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز نیز، همراه با دیگر دستگاه‌ها خدماتی را ارائه داده است.

وی بیان کرد: بر این اساس از ابتدای محرم تاکنون با احتساب بسته‌هایی که امروز در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج تهیه شده ۸ هزار و ۱۲۰ بسته معیشتی مهیا و آماده توزیع است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: در رزمایش کمک‌های مومنانه که به صورت متمرکز فردا در کل کشور برگزار می‌شود، استان البرز سهیم است و نسبت به تکلیف و وظیفه‌ای که برای توزیع بسته‌های معیشتی داشته اقدام لازم را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس در رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با سراسر کشور ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین افراد کم برخوردار در سطح استان البرز توزیع می‌شود.

مسعودی گفت: محل تأمین بسته‌های معیشتی از محل نیات واقفین خیراندیش، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان سطح استان البرز بوده که با کمک مردم این اقدامات فراهم شده و بسته‌های معیشتی در خور شأن نیازمندان به آنان اهدا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه قیمت تقریبی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است، متذکر شد: امیدواریم این اقدامات مورد قبول حضرت باری تعالی قرار بگیرد و به عنوان یک خدمت از همه ما به شایستگی قبول بفرماید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار