کد خبر: ۷۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
بندرعباس - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: وزارت نیرو تامین پایدار برق مورد نیاز صنایع هرمزگان را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش آرانیوز:ایرج حیدری چهارشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اهمیت تامین برق صنایع، عنوان کرد: با توجه به نقش مهم صنایع در تولید و اشتغال استان هرمزگان تامین پایدار برق این واحد ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: خلل در تامین برق صنایع تامین معیشت بسیاری از مردم ساکن در هرمزگان که در صنایع استان اشتغال دارند دچار مشکل می کند و ضروری است وزارت نیرو در قطع برق صنایع مستقر در هرمزگان تجدید نظر جدی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی مصوباتی که از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای اجرا به آنها ابلاغ می شود اگر اعتراض دارند در موعد مقرر اعلام کنند و در صورت عدم اعتراض در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن مصوبات اقدام کنند تا زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی مهیا شود.

حیدری افزود: اداره کل امور مالیاتی معافیت های مالیاتی که به واحدهای تولیدی و صنایع مشمول می شود را در چهارچوب مقررات عملیاتی کند تا واحدها از مزایای معافیت های مالیاتی بهره مند شوند.

وی گفت: هرگونه افزایش قیمت در بخش های مختلف پس از آنالیز قیمت و تصویب در ستاد تنظیم بازار عملیاتی و اجرا شود و خارج از مصوبات ستاد تنظیم بازار هرگونه افزایش قیمت ممنوع است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار