کد خبر: ۷۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
گرگان- با حضور جمعی از مسئولان نمایشگاه دستاوردهای تیم‌های استارت‌آپی مستقر در مرکز نوآوری و شتابدهی در گلستان برپا شد.

به گزارش آرانیوز:نمایشگاه دستاوردهای تیم‌های استارت‌آپی مستقر در مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) گلستان با حضور جمعی از مسئولان ظهر چهارشنبه در خانه امیر لطیفی گرگان برپا شد.

مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان در حاشیه این رویداد در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: فعالیت‌های این مرکز از سال گذشته در سه فار ترویج، نوآوری و شتابدهی در دو حوزه «گیاهان دارویی» و «گردشگری و صنایع‌دستی» آغاز شده است.

مهدی خطیر نامنی افزود: امروز نمایشگاه دستاوردهای تیم‌های مستقر در مرکز منش استان گلستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر شده است.

وی بیان کرد: از جمله خدمات این مرکز اختصاص فضای کار اشتراکی، برگزاری کارگاه، مشاوره جهت تجاری سازی ایده و سرمایه‌گذاری، مربیگری و مانیتورینگ است.

طبق گفته وی ایده تولید و تجاری‌سازی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی دارویی گیاهی، ایده‌ای طراحی وب سایت گردشگری، ایده قلم‌زنی روی مس و ایده ساخت دستگاه تست سلامت کرونا در فاز ترویج جذب منش گلستان شدند.

مسئول مرکز نوآوری و شتاب‌دهی منش گلستان ادامه داد: همچنین در فاز نوآوری ایده ساخت ماشین‌آلات برداشت مکانیزه گل‌گاوزبان و دستگاه عرق‌گیری خانگی گیاهان دارویی با استفاده از نیروی گریز از مرکز، ایده دهکده سبز سلامت در حوزه گیاهان دارویی، ایده تولید حشره‌کش گیاهی و ایده آموزش جاجیم‌بافی به کودکان در این مرکز پذیرفته شدند.

وی اضافه کرد: در فاز شتابدهی هم ایده استفاده از ظرفیت‌های خالی اداره شیلات در گردشگری دریایی، ایده خدمات گردشگری نوین با استفاده از سامانه‌های مجازی و ایده روف گاردن اماکن تجاری جهت فروش صنایع‌دستی و ایجاد رستوران سنتی موفق به کسب رتبه‌های برتر و جذب در منش گلستان شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار