کد خبر: ۷۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
کرمانشاه- دبیر جمعیت آبادگران‌ جوان استان کرمانشاه گفت: انتصاب استاندار جهادی و بومی برای کرمانشاه در اولویت است.

به گزارش آرانیوز:مسعود محنتی  اظهار کرد: با انتخاب روحانی در سال ۹۲ به عنوان رئیس جمهور دولت یازدهم، احزاب سیاسی اصلاح طلب و نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس نهم برای انتخاب استاندار بیش از ۲۰ نفر را به عنوان گزینه استانداری کرمانشاه به دولت و وزارت کشور معرفی کردند.

وی افزود: نتیجه اختلافات گروه‌های سیاسی اصلاح طلب و نمایندگان مجلس در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انتصاب سه استاندار غیربومی یعنی رضایی بابادی، رازانی و هوشنگ بازوند بوده که گویی قحط‌الرجال در این دیار آمد.

دبیر جمعیت آبادگران جوان استان کرمانشاه گفت: این در حالی است که این استان شخصیت‌های ملی و فراملی از سفیر و وزیر گرفته تا معاون رئیس‌جمهوری به کشور تحویل داده است.

وی با بیان اینکه استانداران کرمانشاه در طول هشت سال دولت به اصطلاح تدبیر و امید کارنامه قابل قبولی برای استان مظلوم کرمانشاه نداشتند، تصریح کرد: با پایان دولت دوازدهم و آغاز به کار دولت سیزدهم، بحث داغ این روزهای محافل سیاسی، معرفی و گمانه‌زنی انتخاب استانداران است.

محنتی افزود: تجربه تلخ سال ۹۲ در اختلاف بر سر استاندار کرمانشاه باید درسی برای سیاسیون باشد، اختلافی که اگر مجدد به وجود بیاید ممکن است نتیجه‌اش از دست رفتن فرصت‌های طلایی برای استان کرمانشاه در دولت سیزدهم شود.

دبیر جمعیت آبادگران جوان استان کرمانشاه گفت: به تمامی طیف‌های سیاسی، دلسوزان، نخبگان و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی توصیه می‌شود با درس عبرت گرفتن از سال ۹۲، حالا که دولت مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیگیری و رفع مشکلات مردم را در رأس فعالیت خود قرار داده اختلافات و منیت‌ها را کنار گذاشته و با همدلی و تعامل برای نجات کرمانشاه انتخابی اصلح برای مدیریت ارشد این استان داشته باشند.

محنتی ادامه داد: در این میان تکلیف بزرگان استان کرمانشاه در مورد وثوق تمامی نیروهای انقلابی بسیار سنگین بوده تا با اعلام نظر مشورتی، به اختلافات پایان دهند و اولویت را انتصاب یک استاندار جهادی و انقلابی و ترجیحاً بومی قرار دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار