کد خبر: ۷۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
قم- استاندار قم با اشاره به لزوم احیای بیمارستان های بلاتکلیف در استان قم گفت:با تشکیل کمیته ای با محوریت اداره اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان الهادی بعد از سالها راه اندازی می شود.

به گزارش آرانیوز:بهرام سرمست پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی کرونای قم با تاکید بر رعایت پروتکل‌ها و تشدید نظارت‌ها گفت: از مردم استان درخواست داریم با توجه به اینکه هنوز از پیک پنجم کرونا عبور نکرده‌ایم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و در تجمعات شرکت نکنند تا بتوانیم از این نبرد سر بلند خارج شویم.

استاندار قم با اشاره به شتاب گرفتن امر واکسیناسیون ادامه داد: قرار شد توسط دانشگاه علوم پزشکی پیگیری‌های لازم صورت بگیرد تا سن واکسیناسیون ۵ سال کاهش یابد که بتوانیم سنین جوان‌تر را هم واکسینه کنیم.

وی افزود: برخی تحرکات و اظهارنظرها در مورد تردید در بحث واکسیناسیون و یا تخریب این موضوع وجود دارد که باید صدا و سیما و اصحاب مطبوعات روشنگری کنند و برخوردهایی که لازم است در این زمینه صورت بگیرد، همچنین مردم را برای دریافت واکسن تشویق کنند تا بتوانیم در کمترین زمان بیشترین افراد را واکسینه کنیم.

سرمست تصریح کرد: بیمارستان امیرالمومنین و بیمارستان مادر با ظرفیت بالا به ظرفیت درمانی اضافه شده‌اند و الحمدالله امروز در فضای بیمارستان‌ها مؤثر واقع شده‌اند و ما درخواست داشتیم بیمارستان تنفسی ارتش در کمترین زمان در فضای باز بیمارستان شهید بهشتی استقرار پیدا کند.

استاندار قم با اشاره به ظرفیت‌های مغفول شده درمانی در استان قم، تصریح کرد: از جمله بیمارستان‌ها مغفول شده بیمارستان الهادی است که قرار شد کمیته تشکیل شود با محوریت معاونت مالی، اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی تا بتوانیم انشاالله این بیمارستان را هم راه اندازی کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار