کد خبر: ۷۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
زاهدان - فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ۲۸ هزار نیروی بسیجی در سطح کشور در کنار کادر درمان در میدان مقابله با کرونا حاضر شدند.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار غلامرضا سلیمانی در سفر به استان سیستان و بلوچستان در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ سردار «شهید بخته‌ای» زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان دچار پیک جدید کرونا شده بود با تلاش مسئولان استانی و همکاری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان طرح شهید سلیمانی در مواجهه با ویروس کرونا در کانون توجه قرار گرفت و همه ظرفیت‌های سپاه سلمان و قرارگاه قدس به‌کارگیری و بسیجیان پای کار آمده‌اند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: ۲۸ هزار نفر در سطح کشور در میدان حاضر شدند در قالب تیم‌های بسته‌های حمایتی تیم‌های مهارتی خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین در این استان به هر میزانی که لازم باشد مراکز تجربی واکسیناسیون کووید ۱۹ را افزایش می‌یابد، در حال حاضر ۲۷ مرکز تجاری واکسیناسیون در سطح استان سیستان و بلوچستان راه اندازی و فعال شده است که در کنار همکاران استان و کادرهای بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی حضور میدانی و چشمگیری داشته و دارد.

سلیمانی با اشاره به اینکه خود را امروز در مرکز تجمع‌های واکسیناسیون خوبی در حوزه شهید بختیاری جهت عرض خدا قوت به کادر درمان و بسیج جامعه پزشکی است، ادامه داد به هر میزانی که لازم باشد بسیج مراکز تزریق واکسن را ایجاد خواهد کرد تا با سهولت و راحتی بتوانند با آن را دریافت کنند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: اکنون وضعیت مناسب در استان سیستان و بلوچستان حاکم است و این شرایط بهبود پیدا می‌کند این استان یکی از استان‌هایی است که مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مورد توجه سپاه پاسداران است در حقیقت سپاه نشان داده است که در کنار مردم بوده و با مشکلات مردم آشناست و تمام تلاش‌های سپاه در جهت رفع مشکلات مردم است.

 ۲۸ هزار نیروی بسیجی در کشور کنار کادر درمان هستند

وی بیان کرد: با هم افزایی دستگاه‌های دولتی و مسئولین با دولت جدید همکاری‌ها گسترش پیدا می‌کند و در زمینه‌های اشتغال معیشت رفع مشکلات حاشیه نشینی باید بیش از پیش اقدام شویم تا مشکلات بهبود یابد، برای ساماندهی حاشیه نشینی یک پروژه در چابهار آغاز شده و در گذشته در سایر نقاط استان به صورت پراکنده در حال انجام بوده است.

همچنین سردار سلیمانی واکسن کوبرکت را نیز در مرکز تجمیعی سردار شهید «بخته‌ای» در زاهدان دریافت کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار