کد خبر: ۷۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
خرم‌آباد- مسئول واحد خدمات فنی و تخصصی پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری ۱۱ دوره آموزشی از سوی این نهاد به صورت وبینار خبر داد.

به گزارش آرانیوز:مهندس سمیرا دالوندی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به اینکه از سال ۹۲ به صورت اختصاصی در واحد خدمات فنی و تخصصی پارک علم و فناوری لرستان مشغول هستم، اظهار داشت: اقدامات مختلفی در این واحد انجام می‌شود از جمله ثبت شرکت‌های دانش بنیان، پیگیری واحدهای تحقیق و توسعه شرکت‌های استان و مستقر در پارک، کارگاه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های فناور و هسته‌های فناور مستقر در پارک و مراکز رشد تابعه، دوره‌های آموزشی کارکنان پارک و مراکز رشد، برگزاری نمایشگاه‌های ملی و استانی برای پارک و مراکز رشد، مسئولیت آزمایشگاه پارک و...

وی با بیان اینکه پیش از شیوع کرونا دوره‌های آموزشی را به صورت حضوری برگزار می‌کردیم و امروز به دلیل شرایط کرونا دوره‌های واحد خدمات فنی و تخصصی پارک به صورت الکترونیک و در قالب وبینار برگزار می‌شود، تصریح کرد: در ارتباط گیری با فناوران و انجام نظر سنجی کلی، دوره‌های تخصصی و عمومی مد نظر را تدوین و پس از انتخاب مدرسین نمونه، تعیین تاریخ برگزاری و طراحی پوستر و اطلاع رسانی، دوره‌های آموزشی اجرا می‌شود.

مسئول واحد خدمات فنی و تخصصی پارک علم و فناوری لرستان یادآور شد: اطلاع رسانی برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح نهادهای دیگر همچون اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت و معدن استان نیز صورت می‌گیرد تا شرکت‌هایی که حتی مستقر در پارک هم نیستند بتوانند از دوره‌ها استفاده کنند.

دالوندی گفت: از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ تا کنون ۱۱ دوره آموزشی را برگزار کرده‌ایم که به صورت وبینار بوده‌اند

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه پارک علم و فناوری استان با شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی لرستان خبر داد که بر اساس آن هر یک از ارگان‌ها برگزاری یکسری دوره‌های آموزشی را به عهده گرفته‌اند.

مسئول واحد خدمات فنی و تخصصی پارک علم و فناوری لرستان عنوان کرد: دوره‌های حمایت صندوق نوآوری شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان، نحوه ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان، قوانین بیمه و کار، اصول و فنون بازرگانی و مذاکره، ایده شو بسته بندی، مبارزه با بیماری‌های زنبور عسل، سوشال مدیا، گمرک و ترخیص کالا، کارآفرینی کسب و کارهای کوچک و پرورش ماهیان گرم آبی و سرد آبی از جمله دوره‌های آموزشی برگزار شده در سال جاری بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار