کد خبر: ۷۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان طی پیامی درگذشت روحانی مجاهد و مبلغ دین حجت الاسلام شیخ داوود طبرسا را تسلیت گفت.

به گزارش آرانیوز:مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان طی پیامی درگذشت روحانی مجاهد و مبلغ دین حجت الاسلام شیخ داوود طبرسا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا الله و انا الیه راجعون

روحانی فاضل و مجاهد و دوست دیرین ما، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ داوود طبرسا به سوی حضرت حق شتافت. ایشان تا آخرین لحظات عمر پر برکتش، دست از مجاهدت و پیگیری دغدغه‌مندانه مسائل انقلاب اسلامی بر نداشت و حقیقتاً پیشگام در خدمت رسانی جهادی به انقلاب اسلامی و مردم عزیز بویژه در خدمات اجتماعی به نیازمندان بود.

روح بلند، اندیشه های عمیق، حسن خلق زیبا، ولایت پذیری کامل، خدمت دائم به مردم، دلسوزی و تلاش و مجاهدت از ویژگی های برجسته این برادر و دوست عزیز انقلابی و مومن ما بود.
فقدان ایشان غم بزرگی برای جامعه تبلیغی و نیروهای مومن انقلابی است.

درگذشت خادم الحسین حاج شیخ داوود طبرسا را به خانواده بزرگ نهضت تبلیغات اسلامی، بیت معزز مرحوم، هم‌سنگرانش در شبکه تبلیغی و همه دوستان و همراهان ایشان بویژه به همسر مکرمه و مجاهد و صبور ایشان که سالها به معنای واقعی همسنگر ایشان در خدمات جهادی و انقلابی بودند، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

از خدای متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و هم‌نشینی با مجاهدان راه حق و برای خانواده معظم و برادران دوستانش صبر و اجر و حسن عاقبت مسئلت می کنم.

عباسعلی گرزین
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار