کد خبر: ۷۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
قزوین- رئیس اداره بهداشت و سلامت آموزش ‌وپرورش ‌استان قزوین گفت: شایعه ارائه واکسن به خانواده فرهنگیان هیچ پایه و اساسی ندارد و قویاً تکذیب می‌شود.

به گزارش آرانیوز:رئیس اداره بهداشت و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: اغلب فرهنگیان واکسینه نشده به علت ممنوعیت پزشکی قادر به دریافت واکسن نبوده‌اند و اکنون می‌توانند با ارائه نامه مربوطه به محل تزریق واکسن مراجعه کنند.

علیرضا طاهرخانی از واکسینه شدن بیش از ۸۵ درصد فرهنگیان استان قزوین خبر داد و اذعان کرد: تنها تعدادی از همکاران هنوز واکسینه نشده‌اند که اغلب آن‌ها به دلیل بیماری یا مصرف داروی خاص ممنوعیت پزشکی داشتند و نتوانستند تاکنون واکسن دریافت کنند.

وی افزود: البته این همکاران باقی مانده نیز در چند روز آتی با در دست داشتن نامه مربوطه قادر به دریافت واکسن دوز اول خود خواهند بود.

رئیس اداره بهداشت و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: از امروز هشتم شهریورماه تزریق دوز دوم واکسن به فرهنگیان آغاز شده و محل تزریق فرهنگیان ناحیه یک، مدرسه شاهد فضیلت و محل تزریق فرهنگیان ناحیه دو، شاهد بهشتیان است.

این مسئول تاکید کرد: همه همکاران فرهنگی یعنی تمام پرسنل اداره آموزش و پرورش، پرسنل غیردولتی و آموزشگاه‌هایی که مجوز آموزش و پرورش دارند و به عبارت بهتر تحت پوشش اداره کل آموزش و پرورش هستند و باید مهرماه به دانش‌آموزان خدمات ارائه کنند واکسن دریافت می‌کنند.

وی ابراز کرد: در خصوص دوز دوم نیز هرنوع واکسنی که افراد در دوز اول دریافت کردند، دوز دوم نیز همان نوع را دریافت می‌کنند.

طاهرخانی با تکذیب شایعه دریافت واکسن خانواده فرهنگیان، تاکید کرد: موضوعاتی نظیر ارائه واکسن به خانواده فرهنگیان که در فضای مجازی منتشر شده هیچ پایه و اساسی ندارد.

رئیس اداره بهداشت و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص واکسن دانش‌آموزان اظهار بی‌اطلاعی کرد و تشریح کرد: تاکنون در خصوص واکسن به جز افراد فرهنگی اطلاعاتی به ما داده نشده و ما تابع دستورات وزارت بهداشت و ستاد کرونا هستیم. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار