کد خبر: ۷۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
شیراز - رئیس کل دادگستری فارس گفت:رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان و سرپرست های مجتمع های قضایی در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی و رفع نقایص احتمالی مجموعه تحت مدیریت خود اقدام کنند.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در دیدار سرزده از مجتمع قضائی رسیدگی به جرایم و تخلفات راهنمایی و رانندگی ضمن تبادل نظر با قضات و کارکنان در راستای شناسایی کمبودهای موجود، بر هم افزایی و همکاری قضات و کارکنان مجموعه در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات قضائی به مراجعان و اجرای دقیق تکالیف قانونی و شرعی تأکید کرد.

وی در خصوص شناسایی به موقع نقاط ضعف و مشکلات و مرتفع نمودن آنها به عنوان یکی از وظایف سرپرستان مجتمع‌های قضائی و مدیران حوزه‌های قضائی استان توصیه و یادآور شد: رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان و سرپرست‌های مجتمع‌های قضائی در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی نسبت به رفع نقایص احتمالی مجموعه تحت مدیریت خود اقدام کنند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در این بازدید سرزده با اشاره به اینکه نظم و انضباط در دوران تحول و تعالی دستگاه قضائی بیش از گذشته مورد تأکید است تصریح کرد: این بازدیدهای سرزده از مجتمع‌های قضائی در راستای برنامه‌های عملیاتی دادگستری استان و با هدف نظارت بر عملکرد و بررسی نظم اداری و سازمانی انجام می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه افزود: انضباط اداری و نظم حاکم بر مجموعه زمینه ارتقا کیفی خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم را فراهم می‌کنم بنابراین نظم بخشی به امور از جمله اقدامات پایه‌ای و مورد تأکید مدیریت ارشد قضائی استان است.

وی بر نظارت دقیق رئیس و مسئولان قضائی استان و قضات بر عملکرد کارکنان و رعایت ضوابط اداری تأکید کرد و افزود: اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها و توصیه‌های ریاست معظم قوه قضائیه در خصوص شناسایی گلوگاه‌های فسادزا، مبارزه قاطعانه و قانونی با فساد و ضرورت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کثیرالشاکی، کاهش جمعیت کیفری، ساماندهی اجرای احکام و بایگانی‌ها، تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار