کد خبر: ۷۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
ماهشهر- نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس به اخذ مجوز سه دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان این شهرستان اشاره کرد و خواستار برخورد با اصناف متخلف شد.

به گزارش آرانیوز:حبیب آقاجری بعد از ظهر امروز دوشنبه در ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر بیان کرد: هفته‌های گذشته در بحث واکسیناسیون نارضایتی‌های زیادی وجود داشت که با تلاش بسیج جامعه پزشکی، امام جمعه، سرپرست فرمانداری و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان، مرکز تجمیعی در مصلای نماز جمعه راه‌اندازی شد تا مشکلات کمتر شود که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس به نارضایتی مردم از وضعیت سی‌تی‌اسکن در بندر ماهشهر اشاره کرد و افزود: از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم تا به امروز مجوز سه دستگاه سی‌تی‌اسکن برای سه بیمارستان شهرستان بندر ماهشهر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به‌تازگی یکی از مسئولان مصاحبه کرده و گفته برای خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان صنایع پتروشیمی مشکل مجوز وجود دارد و این در حالی است که مجوز سی‌تی‌اسکن این بیمارستان در تیرماه امسال گرفته شده و حتی پول نصب این دستگاه‌ها از شورای راهبردی تأمین شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در بررسی‌هایی که انجام شده اتاق سی‌تی‌اسکن بیمارستان حاجیه معرفی گچ کاری شده و منتظر هستند تا گچ خشک شود و این در حالی است که اگر از ابتدا دیوار را کاشی می‌زدند، وضع این‌گونه نمی‌شد.

آقاجری به تعلل پیمانکار در تکمیل پروژه اتاق سی‌تی‌اسکن اشاره کرد و گفت: از دادستان درخواست می‌شود که با پیمانکارهایی که با جان مردم بازی می‌کنند، برخورد قاطعانه‌ای صورت گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به‌تازگی در بیمارستان‌های سطح شهرستان ملاقات عمومی برای بیماران کرونایی اتفاق می‌افتد که بسیار عجیب است و جای تعجب دارد.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس در خصوص وضعیت بازار بندر ماهشهر گفت: بسیاری از فروشندگان از ماسک استفاده نمی‌کنند و اکنون در بندر ماهشهر به ازای هر هزار نفر، یک نفر در بیمارستان‌ها بستری است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: در بحث سلامتی مردم مسامحه قابل‌قبول نیست و اتاق اصناف باید با شدت با متخلفان برخورد کند و مسئولانی که توان کار کردن ندارند باید از مسئولیت خود کناره‌گیری کنند.

آقاجری در خصوص دلالی و بازار سیاه داروی رمدسیویر در بندر ماهشهر گفت: گزارش‌های موثقی در این رابطه به بنده اعلام شده که از طریق نهاد مربوطه آن را پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس اظهار کرد: عده‌ای با این کارها در این شرایط سخت در حق مردم جنایت انجام می‌دهند که با از دادستان درخواست می‌شود که با متخلفان به‌طور شدید برخورد کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار