کد خبر: ۷۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: باید اطلاع‌رسانی صحیحی از حوزه مقابله با کرونا نظیر فرآیندها و واکسیناسیون صورت بگیرد تا مردم در این خصوص اقناع شوند.

به گزارش آرانیوز:محمدصادق معتمدیان در نشست قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی، با قدردانی از حافظان نظم و امنیت، اظهار کرد: عزیزان ما در نیروی انتظامی مأموریت خود را در موضوع نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ترددها به نحو شایسته‌ای انجام می‌دهند که جای قدردانی دارد.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش سرعت انجام واکسیناسیون در استان، افزود: بحث افزایش زیرساخت‌های لازم برای انجام واکسیناسیون در سطح استان باید مورد توجه قرار گیرد و نیاز است که سرعت کار را بالا ببریم، در این راستا، ضرورت دارد برنامه‌ای برای مجموعه استان تدوین شود تا بر اساس تخصیص و سهمیه واکسیناسیون اقدام کنیم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: طی صحبتی که با رئیس جمهور داشتیم، نگاه‌ها مثبت است و باید واکسیناسیون گروه‌های هدف را به اتمام برسانیم.

وی به ظرفیت‌های رسانه‌ها و مطبوعات پرداخت و گفت: باید اطلاع‌رسانی صحیحی از حوزه مقابله با کرونا نظیر فرآیندها و واکسیناسیون صورت بگیرد تا مردم در این خصوص اقناع شوند، خوشبختانه تمامی ظرفیت‌های استان ذیل قرارگاه پیشگیری عملیاتی و مقابله با کرونا استان برای قطع زنجیره بیماری پای کار هستند و در این راستا یک بیمارستان ۹۶ تختی مجهز ویژه بیماران کرونایی توسط نیروی زمینی سپاه در شهرستان نیشابور افتتاح و ظرفیتی جدید به حوزه درمان ما افزوده خواهد شد.

معتمدیان گفت: ظرفیت‌های خوبی همچون نمایشگاه بین‌المللی مشهد وجود دارد که می‌توان با تجهیز فضای آن، به سرعت انجام واکسیناسیون کمک کند از این رو شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای استفاده کند.

وی همچنین به نقش با اهمیت ائمه جمعه در آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و بر استفاده از این ظرفیت بالقوه تاکید داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار