کد خبر: ۷۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کرج - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از اجرای فاز سوم طرح شهید سلیمانی در روستاهای آسارا خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سردار علیرضا حیدرنیا پیش از ظهر دوشنبه در جریان بازدید از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای خوزنکلا از توابع بخش آسارا سپاه امام محمدباقر (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور اجرای فاز سوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در پیک پنجم کرونا در روستای خوزنکلا از توابع بخش آسارا کرج، شاهد تلاش بسیجیان در این پایگاه که تبدیل به پایگاه سلامت شد، هستیم.

وی بیان کرد: در فاز سوم طرح شهید سلیمانی بیش از یک هزار پایگاه سلامت استان البرز به پایگاه سلامت تبدیل شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: وظیفه این پایگاه‌ها که به صورت قرارگاه‌های محلی اداره خواهد شد، خدمت‌رسانی به افرادی است که درگیر این ویروس منحوس شدند.

وی با اشاره به اقدامات سازمان‌دهی شده بسیجیان در روستای خوزنکلا آسارا، خاطرنشان کرد: یگان‌های موتوری برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم مبتلا به این بیماری در این روستا راه‌اندازی شد.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه تردد در این روستاها صعب‌العبور است، گفت: بر این اساس بسیجیان وارد صحنه شدند و تیم‌های موتوری در روستاهای آسارا سازمان‌دهی شدند.

وی با بیان اینکه اگر روستاییان نیازمند خدمات باشند با هماهنگی شبکه بهداشت داروهای موردنیاز توسط بسیجیان به درب منازل آنها ارسال می‌شود، اظهار کرد: به همین منظور کمک‌های معیشتی و حمایتی و حتی کپسول‌های اکسیژن برای این امر پیش‌بینی‌شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: تنها یک نفر در این روستا درگیر بیماری است که این امر مرهون زحمات خواهران و برادران بسیجی است که خالصانه در راستای شکست این ویروس منحوس تلاش می‌کنند.

وی با قدردانی از فرمانده سپاه ناحیه امام محمدباقر (ع) و تلاش خالصانه بسیجیان در اجرای فاز سوم طرح شهید سلیمانی، متذکر شد: امیدواریم به زودی شاهد سیر نزولی ویروس کرونا باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار