کد خبر: ۷۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
همدان _ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: گزینه ما برای مدیریت اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان به‌طور قطع با توجه به رویکرد شایسته‌سالاری این سازمان، فردی بومی است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام محمدهادی نظیری  با بیان اینکه مدیر فعلی اداره تبلیغات تویسرکان مسلط به زبان پرتقالی بود و سال‌ها نیز برای تبلیغ دین مبین اسلام در آمریکای لاتین فعالیت داشت، ادامه داد: ایشان به‌خاطر مهیا نبودن شرایط تبلیغ در حوزه بین‌الملل و درخواست‌های زیاد به عنوان رئیس اداره تبلیغات تویسرکان مشغول به کار شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: مجدد از او برای امر خطیر تبلیغ در آن کشورها دعوت شده و با بنده مشورت کردند و چون این کار از عهده هر کسی بر نمی‌آید، مانع ایشان نشدم و ایشان استعفای خود را تقدیم کرد.

نظیری با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این سال‌ها بیش از همیشه به‌دنبال احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است، متذکر شد: روش این سازمان برای انتخاب رؤسای مربوطه در شهرستان‌ها براساس اندیشه‌های امامین انقلاب و مدل و الگوی حکمرانی مردمی بوده است.

این مسئول تصریح کرد: بر این اساس برای انتخاب فردی در جایگاه فرهنگی رئیس سازمان تبلیغات به تمام نخبگان گروه‌های فرهنگی شهرستان از جمله امام جمعه، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، سپاه، جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی خاتم، مجمع طلاب تویسرکانی مقیم قم، مجمع اساتید تویسرکانی مقیم قم، هیئت‌ها و شخصیت‌های فرهنگی شاخص شهرستان خواسته‌ایم که دور هم جمع شوند و با هم‌فکری یکدیگر چند گزینه انتخاب، طبق مطالعه و گزینش دو یا سه گزینه را به‌صورت مکتوب و با امضای خودشان معرفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه این معرفی باید به‌صورت مکتوب و هرچه زودتر انجام بگیرد، افزود: انتخاب باید مورد پذیرش تمام جریان‌ها باشد، زیرا ما به‌دنبال معرفی ظرفیت‌های جوانان انقلابی هستیم که صحنه فرهنگی شهرستان را متحول کند و در راستای عملیاتی شدن برنامه‌های متعدد با محوریت ارزش‌های اسلامی و انقلابی و ارائه طرح‌های ویژه و مبتکرانه تلاشی مجدانه داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار