کد خبر: ۷۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
سنندج- امام جمعه سنندج گفت: مردم از گرانی اجناس و فساد اقتصادی در کشور ناراحت هستند از این رو باید دولت سیزدهم با اولویت قرار دادن مهار تورم و مبارزه با فساد در راستای رضایت مردمی تلاش کند.

به گزارش آرانیوز:ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امیدواریم مسئولان در دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی در راستای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم اقداماتی عملی و تأثیر گذار انجام دهند.

وی افزود: مهار تورم و مبارزه با فساد باید اولویت دولتمردان باشد چرا که مردم از وجود رانت‌ها و باندهای فساد در کشور ناراحت بوده و انتظار برخورد با مفسدان را دارند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود به وجود امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی بزرگترین قربانی ترور در جهان است و استان کردستان نیز در این خصوص ۳۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: بسیاری از علما و نخبگان کردستانی با اقدام کور ترور جانشان را از دست داده اند و کشورهای غربی و دشمنان اسلام در اقدامی ضدانسانی دست به ترور نخبگان در کشورهای اسلامی می‌زنند.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با انتقاد از اهانت یکی از مداحان تهرانی به اصحاب و همسران رسول الله (ص) اظهار کرد: اهانت کنندگان به مقدسات اسلامی مزدور دشمنان اسلام بوده و انتظار داریم با این افراد با اشد مجازات برخورد شود.

ماموستا رستمی افزود: خدشه دار کردن وحدت و انسجام امت اسلامی گناهی نابخشودنی است و باید با عوامل این اقدامات شنیع برخورد جدی شود تا دیگر شاهد تکرار آن نباشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار