کد خبر: ۷۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
سنندج- معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان از تأمین زمین برای تمامی متقاضیان طرح اقدام ملی شهرسنندج خبر داد.

به گزارش آرانیوز:مصطفی رضایی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان کردستان و به ویژه شهر سنندج به دلیل شرایط جغرافیایی و توپوگرافی زمین دارای محدودیت‌های بسیاری در اختصاص زمین برای ایجاد مسکن است.

وی افزود: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های چندین ماهه موفق شدیم برای تمامی متقاضیانی که در سامانه طرح اقدام ملی ثبت نام کرده و واریز وجه کردند، تأمین اراضی که در تعهد ما بود را انجام دهیم.

رضایی اعلام کرد: خوشبختانه در این مرحله برای سه هزار و ۲۰۰ متقاضی تأمین زمین صورت گرفته است.

وی افزود: تعدادی از این پروژه‌ها هم اکنون به مرحله اجرا نیز رسیده است که پروژه ۱۴۰ واحدی در سایت مسکن مهر شهرک بهاران و پروژه ۲۰۰و احدی رسالت که توسط بنیاد مسکن در حال انجام است و به تازگی پروانه آن صادر شده است را شامل می‌شود.

رضایی اظهار کرد: با موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری ایران توانستیم برای سه پهنه بزرگ مقیاس در شهر سنندج که با توجه به موقعیت توپوگرافیک و تپه‌ای شهر بسیار در مضیقه بودیم، اخذ مجوز کنیم.

معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد: این سه پروژه بزرگ مقیاس شامل جانمایی ۸۰۰ واحد در شهرک زاگرس، هزار و ۲۰۰ واحد در شهرک شهید ورمقانی و هزار و ۵۰۰ واحد در شهرک اسلام آباد است.

رضایی افزود: عملیات طراحی نقشه و مشخصات اجرایی این پروژه‌ها نیز توسط مشاوران ذیصلاح در حال انجام است و پیمانکاران آن از سازندگان توانمند استان انتخاب شده‌اند و در آستانه عقد قرارداد و آغاز عملیات اجرایی هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار