کد خبر: ۷۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
قزوین-معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مشارکت روحانیون مستقر در روستاها، خدمات فرهنگی به مددجویان به لحاظ کمی و کیفی افزایش می‌یابد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین حسین قلی پور در تشریح همکاری میان سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در طرح ۳۱۳، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌کند، اگر چه نمای کار این نهاد در خدمات اقتصادی دیده می‌شود ولی اساس کار این نهاد خدمات فرهنگی است چراکه بستر هر تغییر بدون پشتوانه فرهنگی به سرانجام لازم نخواهد رسید.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: اگر اشتغال و یا حمایت‌های تحصیلی بدون پشتوانه فرهنگی صورت گیرد در فرآیند خدمات آسیب‌هایی بروز خواهد کرد، از این رو ارائه خدمات و مشاوره‌های فرهنگی امری ضروری و لازم است.

وی افزود: در میان جامعه هدف، کسانی که در مناطق روستایی زندگی می‌کنند نیز به خدمات فرهنگی نیازمند هستند، با توجه به کاستی‌ها در تعداد نیروهای فرهنگی و لزوم توجه به همه نقاط استان، تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های مختلف برون سازمانی برای ارائه خدمات استفاده کنیم.

قلی پور عنوان کرد: در همین راستا طرح ۳۱۳ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می‌شود که بر اساس این طرح از ظرفیت روحانیون در ارائه خدمات فرهنگی و ارتقا باورهای دینی مددجویان استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس این تفاهم همکاری و با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر با مددجویان از ظرفیت روحانیون مستقر استفاده می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: این ارتباط با رویکرد تحکیم بنیان خانواده، تقویت باورهای دینی، کنترل آسیب‌های اجتماعی و تکریم و حفظ حرمت کمک شوندگان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: گام نخست این طرح به مدت ۱۰ ماه اجرا می‌شود که در ۳۳ روستا ۳۳۰ خانواده مددجو از این برنامه‌ها بهره مند خواهند شد.

وی یادآورشد: پیش بینی می‌کنیم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مشارکت روحانیون مستقر در روستاها، خدمات فرهنگی به مددجویان به لحاظ کمی و کیفی افزایش می‌یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار