کد خبر: ۷۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
زنجان-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان درگذشت مادر شهید دکتر شهریاری دانشمند هسته ای کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش آرانیوز:، حجت الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پیامی درگذشت حاجیه خانم «قمرتاج زینعلی» مادر مجید شهریاری شهید هسته‌ای کشورمان که از چند روز پیش با بیماری کرونا درگیر بود را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت اسوه صبر و ایثار، مرحومه مغفوره حاجیه خانم قمرتاج زینعلی، مادر شهید والامقام دکتر مجید شهریاری، از دانشمندان هسته‌ای کشور، موجب تأثر و تألم شد.

در پیام تسلیت مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بمناسبت در گذشت مادر شهید دکتر مجید شهریاری امده است: به راستی که مادران مؤمنه شهدا عزیزترین هستی خود را در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در راه دفاع از ارزشها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

احمدی در این پیام عنوان کرده است: اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهریاری و مردم شهیدپرور استان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسئلت دارم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان-دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان-بنیاد شهید استان زنجان با ارسال پیام‌های جداگانه درگذشت حاجیه خانم «قمرتاج زینعلی» مادر مجید شهریاری شهید هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفتند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار