کد خبر: ۷۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
زنجان-فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در پیامی مشترک درگذشت مادر شهید دکتر مجید شهریاری را تسلیت گفتند.

به گزارش آرانیوز:فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در پیامی مشترک درگذشت مادر شهید دکتر مجید شهریاری را تسلیت گفتند.

در این پیام عنوان شده است: درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه قمرتاج زینعلی؛ مادر ارجمند شهید مجید شهریاری؛ از شهدای والامقام هسته‌ای کشور موجب تأثر و تألم شد.

کرمی و بیگدلی عنوان کردند: بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه علم و جهاد بی‌بدیل است.

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در پیام خود بمناسبت درگذشت مادر شهید دکتر مجید شهریاری افزوند: براستی این مادر مهربان پس از شهادت فرزندش که از دانشمندان برجسته علوم هسته‌ای کشور بود با صبری مثال زدنی در برابر این داغ بزرگ ایستادگی کرد تا در پایتخت شور و شعور حسینی الگویی برای مادران آینده باشد.

کرمی و بیگدلی متذکر شدند: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسئلت داریم؛ امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت الهی گردند.

همچنین هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان در پیامی درگذشته مادرش هید دکتر مجید شهریاری را تسلیت گفتند: مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تاسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

در این پیام آمده است: درگذشت بانوی مؤمنه «حاجیه خانم قمر تاج زینعلی» مادر گرامی دانشمند شهید دکتر مجید شهریاری مادر والامقامی که با ایمان و ولایتمداری فرزندی را تربیت و تقدیم انقلاب کرد، تسلیت عرض می‌نماییم.

رییس کل دادگستری استان زنجان نیز در پیام تسلیت خود بمناسبت درگذشت مادر شهید والا مقام دکتر مجید شهریاری عنوان کردند: پایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

در پیام تسلیت حجت اسلام اسماعیل صادقی نیارکی آمده است: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم قمرتاج زینعلی» مادر گرامی شهید معزز «دکتر مجید شهریاری» را به خانواده معظم شهید بزرگوار، خانواده محترم شهدا و ایثارگران و مردم شریف استان تسلیت عرض می‌نمایم.

در این پیام عنوان شده است: اینجانب به نمایندگی از مجموعه دستگاه قضایی استان از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آنکه به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

آئین تشییع و خاکسپاری مادر شهید مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای ساعت ۱۱ صبح امروز در زنجان برگزار می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار