کد خبر: ۷۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
شهرکرد- شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به وضعیت کرونایی شهرکرد از برگزار نشدن نماز جمعه این هفته در این شهر خبر داد.

به گزارش آرانیوز:شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری طی اطلاعیه‌ای از لغو برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرکرد خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: در این مقطع زمانی که استان ما بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونا را شاهد است، علی‌رغم اینکه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد دارای فضای بزرگ و تهویه هوای مناسب است و با توجه به داشتن مجوز از ستاد مقابله با کرونا، ممنوعیتی در برگزاری نماز جمعه ندارد، برای همراهی با کادر بهداشت و درمان و حفظ سلامت نمازگزاران با نظر نماینده محترم ولی‌فقیه در استان نماز جمعه این هفته پنجم شهریورماه در شهرکرد برگزار نمی‌شود.

همچنین از همه مردم استان چهارمحال و بختیاری خواسته شد برای سلامتی خود و دیگران و مقابله با این ویروس منحوس به دستورالعمل‌های ستاد کرونا و متخصصان بهداشت و درمان در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌ها توجه جدی داشته باشند و برای دفع این بلا از دعا و تضرع به درگاه الهی غافل نشوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار