کد خبر: ۷۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با پرداخت کامل بدهی‌های داخلی، پنجره نقل و انتقالات داخلی این تیم باز شد.

به گزارش آرانیوز، باشگاه پرسپولیس با مدیریت جعفر سمیعی و تلاش هیئت مدیره خود موفق شد بدهی‌های داخلی به طلبکارانی که صاحب رای کمیته انضباطی یا استیناف علیه پرسپولیس بودند را تسویه کرده و پنجره نقل و انتقالاتی داخلی خود را باز کند.

به محض انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، روند تسویه حساب با طلبکاران داخلی و خارجی آغاز شد و این باشگاه در دوره‌های مختلف توانست با پرداخت بدهی به چند طلبکار خارجی از جمله ماریو بودیمیر و اینیگو والنسیا، پرونده‌های بین‌المللی علیه باشگاه را خنثی کند. در کنار این موضوع، تسویه حساب با طلبکاران داخلی نیز ادامه داشت و طی همین مدت، پرونده بدهی به شرکت‌ها و افراد زیادی مثل هیات فوتبال استان تهران، نوید کلانتری، ابوالفضل درویش‌وند و… بسته شد.

سپس نوبت به فرزاد حاتمی و رضا نورمحمدی کاپیتان پیشین سرخپوشان رسید تا با پرداخت پول و دریافت تخفیف، پرونده طلب‌شان مختومه شود.

این باشگاه در جدیدترین اقدام خود، با احمد کاظمی‌پور، محمد کاظمی و محسن سیدی هم تسویه کرد. اتفاق مهم‌تر اما مربوط به تسویه حساب با شایان مصلح و آدام همتی بود. دو بازیکنی که سابقه بازی و کسب قهرمانی همراه با پرسپولیس را داشتند. هر دو نفر با تخفیف قابل توجه، رضایت به تسویه حساب دادند و پرونده مطالبات‌شان مختومه شد.

با توجه به تسویه حساب با افرادی که اشاره شد، باشگاه پرسپولیس می‌تواند بدون مشکل حقوقی، خریدهای جدید خود را در هیات فوتبال تهران ثبت کند. تسویه حساب با طلبکاران داخلی مورد تایید جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال نیز قرار گرفته است.

باشگاه پرسپولیس مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت همکاری طلبکارانی که برای تسویه حساب، به تیم محبوب خود تخفیف دادند، اعلام می‌دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار