کد خبر: ۷۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وضعیت کرونا از برگزاری هرگونه تجمع در هفته دولت خودداری شود تا مردم گرفتار ویروس نشوند.

به گزارش آرانیوز:حسین کلانتری بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان افزود: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب هستند و هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا مسئولان دستاوردهای نظام را از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی بیان داشت: همه ما باید برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کنیم.

کلانتری با بیان اینکه تعامل و همراهی نماینده ولی فقیه در استان با مجموعه مسئولین اجرایی موجب دلگرمی و توسعه استان می‌شود، گفت: بیان و پیگیری خواسته‌های مردم و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و احساس مسئولیت سبب می‌شود که مسائل مدیریت و مرتفع شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیار با بیان اینکه دشمنان تلاش کردند تا نظام و انقلاب اسلامی را زمین گیر کنند اما با همه این تلاش‌ها روز به روز نظام قوی‌تر و موفق تر عمل کرده است، گفت: شعار نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که اسلام می‌تواند امور مردم را هدایت کند تا به سعادت کامل برسند.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: همه خدمات انجام گرفته شده، ره آوردها و دستاوردهای به دست آمده متعلق به نظام است و ضرورت دارد بازگو شوند و به مردم اطلاع رسانی شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار