کد خبر: ۷۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
کرمانشاه- فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آمادگی داریم تا در صورت نیاز بیمارستان‌های ثابت و سیار نیروی زمینی سپاه را در حوزه خدمت رسانی به بیماران کرونایی به کار گیریم.

به گزارش آرانیوز:سردار پاسدار محمد پاکپور ظهر امروز در در حاشیه افتتاح بزرگترین بیمارستان سیار سپاه با ۱۲۸ تختخواب بیمارستانی در کرمانشاه اظهار کرد: در سراسر کشور و با توجه با اعلام نیازی که از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌شود، ظرفیت بیمارستان‌های ثابت نیروی زمینی سپاه را برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی اختصاص می‌دهیم.

وی با اشاره به شرایط خاص بیماران کرونایی و شیوع این بیماری، افزود: اختصاص ظرفیت بیمارستان‌های ثابت و سیار نیروی زمینی سپاه فقط با درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور انجام می‌شود تا بر حسب وظیفه از مشکلات بیماران بکاهیم؛ و در این زمینه تا به حال همکاری خوبی بین بهداری‌های سپاه‌های استانی با دانشگاه علوم پزشکی در استان‌ها صورت گرفته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: مردم کرمانشاه حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و رشادت‌ها و ایستادگی این مردم در زمان دفاع مقدس هیچگاه از ذهن ملت ایران نخواهد رفت و راه اندازی این بیمارستان سیار ۱۲۸ تختخوابی جبران ذره‌ای از زحمات این مردم است که به لطف خدا و تلاش فرماندهان سپاه استان کرمانشاه امروز محقق شد.

وی ادامه داد: بیمارستان سیار فوق تخصصی ۱۲۸ تختخوابی، بزرگترین بیمارستان سیار فوق تخصصی کشور است که در کرمانشاه افتتاح شد.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه در سایر نقاط کشور مانند استان‌های گلستان، کرمان، اردبیل، اصفهان علاوه بر در اختیار قرار دادن ظرفیت بیمارستان‌های ثابت، بیمارستان سیار راه اندازی کرده که در حال حاضر مشغول به خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار