کد خبر: ۷۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
قزوین - نشست به اصطلاح مطبوعاتی استاندار قزوین بدون پاسخگویی به خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش آرانیوز:شب گذشته دومین نشست مطبوعاتی پیاپی استاندار قزوین بدون حضور خبرنگار و به صورت کاملاً یک طرفه و به صورت مجازی برگزار شد.

این در حالی است که نشست قبلی استاندار قزوین در آخرین روزهای سال ۹۹ هرچند با حضور خبرنگاران برگزار شد اما استاندار بدون پاسخگویی به هیچکدام از سوالات خبرنگاران، پاسخ به اصحاب رسانه را به جلسه دیگری موکول کرده بود.

در شرایطی که بعد از گذشت نزدیک به ۶ ماه از این وعده استاندار، اصحاب رسانه همچنان منتظر تحقق وعده پیشین استاندار بودند که ناگهان روز دوشنبه روابط عمومی استانداری قزوین با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری نشست مطبوعاتی استاندار به مناسبت هفته دولت اما به صورت مجازی ودر بستر لایو اینستاگرام خبر داد.

این در حالی است که خبرگزاری ایرنا نیز این نشست را به صورت زنده از صفحه اینستاگرام خود منعکس می‌کرد.

زمانی این نشست عجیب‌تر می‌شود که صفحه رسمی استانداری قزوین محدود و پرایوت بوده است و حتی تلاش‌های نیز دقایقی قبل از نشست برای پذیرش و بازکردن صفحه بی نتیجه ماند.

بهرحال خواسته یا ناخواسته این اقدام و این تصمیم عجیب استاندار دولت تدبیر و امید در دولت آقای رئیسی فرصتی بود تا جمالی پور از زیر بار فشار اصحاب رسانه برای عملکرد پر حاشیه خود خارج شود و روزهای احتمالی آخر خود در این استان را نیز بدون پاسخ به سوالات جدی اصحاب رسانه پشت سر بگذارد.

هرچند شاید دلیل اصلی این نشست یک طرفه کرونا باشد اما در همین ایام شاهد برگزاری جلسات متعدد اداری در استانداری هستیم. کمیسیون تخصصی آب و ستاد کرونا و حتی مراسم زیارت عاشورا با حضور شخص استاندار گوشه‌ای از جلساتی است که در استانداری قزوین برگزار شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار