کد خبر: ۷۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
تهران- استاندار تهران از تامین حق آبه شهرک صنعتی شمس آباد پس از یک دهه وقفه خبر داد.

به گزارش آرانیوز:انوشیروان محسنی بندپی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جابجایی انتقال پساب تصفیه خانه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در استان اظهار داشت: در راستای این موضوع جلسات متعددی برای تأمین آب و برق شهرک‌های صنعتی برگزار شد که یکی از موضوعات اساسی موضوع انتقال آب به شهرک صنعتی شمس آباد بود.

وی بیان کرد: در راستای تأمین آب پایدار شهرک شمس آباد، در سال گذشته این مجموعه قراردادی را بابت انتقال آب از کانال محمدیه با موافقت نامه اولیه از وزارت نیرو در ۴۲ کیلومتری شهر منعقد می‌کند.

استاندار تهران ادامه داد: متأسفانه طی یک دهه اخیر به دلیل عدم تأمین موردنیاز حق انتقال، وجود معارضین متعدد در مسیر و عدم قانون هزینه کرد شرکت شهرک‌های صنعتی دولتی جهت تأمین و تملک اراضی اقدامی صورت نگرفت که با بازمهندسی صورت گرفته در جلسات متعدد و بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد حق آبه ای که از کانال محمدیه تخصیص داده شد با پساب تصفیه خانه اسلامشهر که در حدود ۸ کیلومتری شهرک شمس آباد قرار دارد، تأمین شود.

محسنی بندپی عنوان داشت: این اقدام با صرفه جویی در زمان و هزینه و همکاری آب و فاضلاب صورت پذیرد که با این تصمیم مدیریتی چیزی حدود ۳۴ کیلومتر کاهش مسیر و کاهش زمان حداقل از ۳ سال به ۳ ماه صرفه جویی صورت پذیرفت که خوشبختانه رضایتمندی مطلوبی را نیز در شهرک صنعتی شمس آباد ایجاد کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار