کد خبر: ۷۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر تهران در استان تهران را تشریح کرد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و هفته دولت طی سخنانی گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان مردمی، مؤمن و انقلابی هستند که باید سیره و روش آنان همواره مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

محمودی افزود: بزرگداشت شهدا و پیام رسانی در این رابطه اقتدا به سیره امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) است که پیام رسان شهدای کربلا بودند و این پیام رسانی مکمل شهادت شد، ما نیز باید پیام رسان امام و شهدا باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران یاد و خاطره شهدای شهریور ماه، شهیدان لاجوردی، اندرزگو، آیات مدنی و قدوسی، دستجردی، عراقی و فرزندش حسام را گرامی داشت و هشتم شهریور ماه را یادآور فاجعه‌ای دردناک دانست که رئیس جمهور مکتبی و نخست وزیر انقلابی توسط عوامل نفاق به شهادت رسیدند.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی مراسم هشتم شهریور به صورت محدود و با رعایت دستورات بهداشتی همراه با نثار گل در یادمان شهدای ۷۲ تن در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت استان تهران افزود: گرامیداشت شهدا در نمازهای جمعه، مساجد و پایگاه‌های بسیج، فضاسازی شهری، تولیدات مناسب جهت فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که انجام خواهد شد.

محمودی از فعالان رسانه و فضای مجازی خواست جهت تبیین شخصیت این شهدا و معرفی آنها به نسل جوان تلاش جدی تر داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار