کد خبر: ۷۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
گناوه- فرماندار گناوه گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۶۶ پروژه در شهرستان گناوه کلنگزنی یا بهره برداری می شود.

به گزارش آرانیوز:غلامرضا مهرجو عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۶۶ پروژه در شهرستان گناوه با اعتبار ۱۷۴ میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز یا به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار گناوه افزود: از مجموع این پروژه‌ها، ۵۷ پروژه با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان آماده بهره برداری و ۹ پروژه با ۲۸ میلیارد تومان آغاز عملیات اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه عمده این پروژه‌ها ی هفته دولت امسال در شهرستان گناوه در حوزه‌های عمران شهری، روستایی، اقتصادی، مخابرات و برق است اضافه کرد: علیرغم تنگناها و شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، با همکاری و همراهی مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و شهرستان گناوه و عنایت و توجه استاندار در برنامه‌های هفته دولت امسال محقق شده است تا گامی در جهت توسعه پایدار و ارائه خدمت بی منت به مردم برداشته شود.

۶۶ پروژه در شهرستان گناوه افتتاح یا اجرا می‌شود

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال در شهرستان، پروژه پرورش ماهی در قفس است که نقشی مهم در حفظ ذخایر دریایی و تأمین و تکمیل کننده امنیت غذایی دارد.

مهرجو افزود: بخشی از پروژه‌های آماده شده هفته دولت به دلیل شرایط کرونایی با حضور استاندار بوشهر به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه هفته دولت یادآور شهادت دو خدمتگزار صدیق مردم، شهیدان رجایی و باهنر است افزود: خدمتگزاری بی‌ادعا، سیره، منش و روش این شهیدان بوده‌است و باید سرمشق همه مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: بدون شک اقدام‌ها و فعالیت‌های دولت که در مسیر بهبود شرایط اقتصادی، رفاه و آسایش جامعه با هدف کاهش مشکلات در عرصه‌های گوناگون با وجود تحریم‌های ظالمانه صورت گرفته است، مرهون تلاش‌ها و زحمات بزرگ مردان و زنانی است که در نقاط مختلف میهن اسلامی مشغول انجام خدمت هستند.

مهرجو با تبریک هفته دولت و روز کارمند به کارگزاران دولت در شهرستان گناوه گفت: توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم، تحقق آرمان‌های بلند و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

۶۶ پروژه در شهرستان گناوه افتتاح یا اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت امسال در گناوه با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان در گلزار مطهر شهدای و تجدید بیعت با شهدای گرانقدر و والامقام شهرستان آغاز شد.

این برنامه به دلیل شرایط کرونایی صبح سه شنبه به صورت محدود برگزار شد و مسئولان با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های بلندا شهدا تجدید بیعت کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار