کد خبر: ۷۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
کرمانشاه- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه گفت: انتخاب استاندار انقلابی برای کرمانشاه می‌تواند این استان را از رکود ایجاد شده در دولت قبل خارج کند.

به گزارش آرانیوز:مهدی احمدی  با اشاره به معیارهای انتخاب استاندار برای کرمانشاه، اظهار کرد: دولت جدید باید بر اساس روحیه انقلابی و جهادی که در برنامه‌ها داشته و از خود نشان داده استانداری جهادی، انقلابی، جوان و حزب‌اللهی برای کرمانشاه انتخاب کند.

وی افزود: کرمانشاه در سال‌های گذشته در دولت تدبیر و امید استاندار بومی به چشم ندیده و مردم کرمانشاه انتظار دارند استانداری بومی که ساکن کرمانشاه بوده و با مشکلات این استان آشنا است، برای این استان انتخاب شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه با اشاره به اهمیت بررسی سابقه افراد برای تصدی پست استانداری کرمانشاه، گفت: تجربه مدیریتی لازمه انتخاب استاندار جدید کرمانشاه است، اما باید به موضع‌گیری‌های فرد انتخاب شده در بزنگاه‌های سیاسی مانند فتنه ۸۸ و ۹۸ توجه شود.

احمدی تصریح کرد: داشتن تیم مدیریتی جوان و متخصص و همچنین ساده زیستی، از دیگر شرایطی است که دولت سیزدهم برای انتخاب استاندار در استان کرمانشاه باید به آن توجه ویژه کند.

وی افزود: استاندار کرمانشاه باید توانایی جبران هشت سال کم‌کاری و سو مدیریت در استان کرمانشاه را داشته باشد تا کرمانشاه را از وضعیت فعلی که مورد رضایت هیچکس نیست، خارج کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار