کد خبر: ۷۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
سنندج- استاندار کردستان گفت: منابع مالی مورد نیاز ساخت باغ موزه دفاع به زودی تأمین می شود و در این راستا رایزنی هایی را با فرمانده کل سپاه پاسداران خواهیم داشت.

به گزارش آرانیوز:بهمن مرادنیا روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان اظهار کرد: استان کردستان در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم قرار داشت و باید ایثار و فداکاری مردم این دیار برای آیندگان حفظ شود.

وی افزود: متأسفانه ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در کردستان مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته است و باید اقدامی جهادی در این راستا صورت گیرد.

استاندار کردستان گفت: تسریع در اجرای پروژه باغ موزه دفاع مقدس از جمله ضروریات بوده و برای تحقق این مهم رایزنی‌هایی را با سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران خواهیم داشت.

مرادنیا اعلام کرد: به زودی منابع مالی باغ موزه دفاع مقدس تأمین خواهد شد و در راستای تأمین منابع مالی این موزه شخصاً پیگیری خواهم کرد.

وی همچنین از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست که برای تأمین اعتبار این موزه تلاش بیشتری کند و دو میلیارد ریال نیز برای تکمیل پروژه ایثار و مقاومت سنندج اختصاص یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: امیدواریم قرارگاه خاتم الانبیا برای تسریع در ساخت باغ موزه دفاع مقدس ورود کند.

بهرام نصراللهی‌زاده افزود: در غیر این صورت با اجرای مناقصه و با تزریق منابع مختلف این موضوع در دست پی گیری قرار خواهد گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار