کد خبر: ۷۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
قزوین - نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ تلاش و یا جلسه مخفیانه‌ای برای تعیین استاندار قزوین نداشته و ندارم.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی  در رابطه با انتشار برخی مطالب در رابطه با جلسه مخفیانه وی با برخی نمایندگان مجلس و تلاش و رایزنی پنهانی برای تعیین استاندار قزوین اظهار کرد: بنده هیچ‌گونه ملاقات و مصاحبه‌ای با نماینده مجلس نداشته و در جریان موضوعات مطرح شده نیستم.

نماینده سابق مردم در مجلس شواری اسلامی اذعان کرد: چانه زنی برای تعیین استاندار نداشته و ندارم و اگر کسی نظر یا مشورتی از بنده خواسته باشد، نظرم را بیان کرده‌ام.
وی افزود: انتشار اخبار این چنینی که صحت نداشته و کذب است به طور حتم از جانب افرادی است که نمی‌خواهند استان در مسیر پیشرفت گام بردارد و با استفاده از هر کاری در تلاش هستند تا افکار عمومی را مشوش کرده و استان را از ریل اصلی حرکت خود خارج کنند.

وی گفت: این افراد از ابتدا برهم‌زنندگان نظم در استان بودند و در تلاشند با انتشار و ترویج اخبار کذب در جامعه از انجام کار صحیح جلوگیری کرده و مردم را به این گمان هدایت کنند که اتفاقات مخفیانه‌ای در حال رخ دادن است.

این فعال سیاسی در پایان گفت: علاوه بر آنکه این خبر را تکذیب می‌کنم ناشران این اخبار کذب به زودی اعاده حیثیت و شکایت خواهم کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار