کد خبر: ۷۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
شیراز- همزمان با برگزاری هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز، کاندیداهای شورای اسلامی شهر شیراز به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در صحن علنی شورای شهر پرداختند.

به گزارش آرانیوز:ظهر دوشنبه هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در حالی برگزار شد که این جلسه فوق‌العاده اختصاص به انتخاب شهردار شیراز داشت.

براساس قرعه‌کشی های صورت گرفته افراد مختلفی روز نخست نسبت به ارائه دیدگاه و برنامه‌های خود اقدام کردند و هر کاندیدا نیز تنها ٣٠ دقیقه فرصت داشت تا به بیان دیدگاه و برنامه اقدام کند.

سید احسان اصنافی عضو شورای شهر و یکی از کاندیداهای تصدی شهرداری شیراز در بیان دیدگاه‌های خود گفت: شیراز باید به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور در تمامی حوزه‌ها معرفی گردد و به جایگاه اصلی خود که سومین حرم اهل بیت است برسد.

وی اضافه کرد: از بین رفتن حاشیه نشینی و تکمیل و بازنگری در طرح ترافیک شیراز از جمله برنامه‌های است که به عنوان برنامه‌های اصلی فعالیت در شیراز باید اجرایی شود.

علی معایر یکی دیگر از کاندیداهای تصدی شهرداری شیراز بود که به بیان دیدگاه پرداخت و گفت: یکی از اصلی ترین برنامه‌هایی که قرار است در شیراز اجرایی شود، موضوع سرمایه گذاری در شهر شیراز است تا با استفاده از ظرفیت موجود در شیراز بتوان نسبت به هوشمندسازی شیراز اقدام کرد.

معایر پس از بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مدیریت کلان شهری، از تصدی این پست انصراف داد.

محمودرضا طالبان یکی دیگر از کاندیداهای این پست بود که با حضور در صحن علنی شورا نسبت به بیان دیدگاه و ارائه طرح پرداخت و گفت: قطارشهری شیراز اکنون جایگاه مناسبی در شهر ندارد و جذابیت زیادی نیز نخواهد داشت و باید نسبت به جذاب سازی این طرح اقدام کرد.

وی افزود: شیراز سیما و منظر ندارد و باید سیمای مناسبی برای شیراز در نظر گرفته شود.

سعید معصومی شهردار منطقه هفت شهرداری شیراز یکی دیگر از مدعیان تصدی پست شهرداری بود که با حضور در صحن شورای شهر به بیان برنامه‌های خود پرداخت و تصریح کرد: ایجاد درآمد پایدار در شهر شیراز یکی از اصلی ترین برنامه‌ها برای توسعه شهر شیراز است

وی افزود: ایجاد مدیریت واحد شهری و همچنین شهرداری الکترونیک نیز از جمله برنامه‌های مدیریت شهر شیراز است.

علیرضا صحرائیان یکی دیگر از کاندیداهای تصدی شهرداری شیراز به عنوان اولین سخنران در جلسه بعد از ظهر شورای شهر نسبت به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود اقدام می‌کند.

گفتنی است جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص معرفی شهردار شیراز طی سه روز آینده ادامه دار خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار