کد خبر: ۷۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
زنجان-جانشین سپاه استان زنجان گفت: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برجسته ترین رویداد در سال جاری استان است.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دبیر خانه ۳۵۳۵ شهید استان با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان از سال گذشته آغاز شده است، گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری این کنگره در استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان امسال در زنجان برگزار می‌شود که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید برنامه‌های مختلفی تدوین شود.

جانشین سپاه استان زنجان گفت: برنامه‌های یادواره شهدا، اردوهای راهیان نور، اجرای برنامه‌های فرهنگی در مزار شهدای گمنام، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هدیه چادر مشکی و نماز به بانوان به نان شهیدان در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از برنامه‌های مختلف کنگره است.

طهماسبی با بیان اینکه ۲۲ کمیته در خصوص کنگره تشکیل و مسئولان ادارات رئیس این کمیته‌ها هستند، تاکید کرد: زمان دقیق برگزاری اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان هنوز معلوم نیست.

وی گفت: اقدامات اجتماعی خوبی به مناسبت برگزاری کنگره شهدا از جمله اهدای جهیزیه به نوعروسان، ساخت خانه محرومان و پروژه‌های آبرسانی انجام شده است.

جانشین سپاه استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۳۰ فعالیت اجتماعی و فرهنگی به مناسبت برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: تولید محتوا از سوی رسانه‌ها ضروری است.

طهماسبی بر لزوم ضرورت جریان سازی در خصوص برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: بزرگترین برنامه فرهنگی استان امسال برگزار می‌شود.

وی بر لزوم معرفی کتب و اسناد کنگره ۳۵۳۵ شهید استان اشاره کرد و افزود: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به عنوان برجسته‌ترین رویداد در سال جاری در استان است و عموم مردم از طریق فعالیت رسانه‌ای مطلوب باید نسبت به این موضوع واقف باشند.

جانشین سپاه استان زنجان بر لزوم ضرورت امید بخشی از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: برگزاری ختم قرآن، زیارت عاشورا، نذر صلوات، توزیع غذا، اهدای بسته‌های بهداشتی، اهدای لوح تقدیر به خانواده‌های شهدا، بازسازی مزار شهدا، برگزاری حلقه‌های تربیتی و فعال سازی گروه‌های جهادی از جمله برنامه‌های اجرا شده است.

طهماسبی با بیان اینکه رهبری بر امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: رهبری بر این امر تاکید دارند که رسانه‌ها باید نشاط و آرامش را در جامعه تقویت کنند.

وی بر لزوم تولید محتوای رسانه‌ای تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها در این خصوص مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

جانشین سپاه استان زنجان با بیان اینکه احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است، گفت ما هر چه داریم به برکت خون شهیدان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار