کد خبر: ۷۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه مراجعه بیماران سرپایی کاهش یافته گفت: نگرانی برای بستری بیماران کرونایی در تهران وجود ندارد.

به گزارش آرانیوز:انوشیروان محسنی بندپی ظهر دوشنبه در نشست خبری که با حضور معاونین استاندار و با موضوع افتتاح طرح‌های عمرانی هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: تهران جز ۳ استان برتر در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی است.

محسنی بندپی با بیان اینکه ۴۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۴ هزار و ۸۷۱ نفر در حوزه‌های مختلف از بهداشت و درمان گرفته تا شهرداری و آموزش صورت گرفته است گفت: مجموعه شاخص‌ها در همه نقاط استان تهران امیدوار کننده است.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری انتخابات بیان داشت: در حوزه سیاسی و اجتماعی انتخابات با کمال آرامش و قانون مداری و بی‌طرفی انجام شد و همزمان ۴ انتخابات در کلانشهر تهران و شهرستان‌ها انجام شده و مشارکت استان تهران نسبت به میانگین کشوری افزایش داشته است که نشان می‌دهد در همه حوزه‌ها اقدامات خوبی را رقم زدند که خروجی آن افزایش مشارکت بوده است.

وی به اقدامات عمرانی شاخص انجام شده اشاره کرد و عنوان داشت: در حوزه عمرانی اقدامات شاخص شامل مترو پرند بوده است که استخوان لای زخم بود و چندین سال معطل مانده واز مطالبات به حق مردم پرند و رباط کریم بود. بعد از ماه‌ها کارشناسی توافق نامه‌ای با شهردار وقت تهران و معاونت حمل و نقل ترافیک امضا و تأمین مالی پروژه مشخص شده است

استاندار تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه کرونای استانی با بیان اینکه نگرانی برای بستری بیماران در تهران وجود ندارد گفت: در تولید اکسیژن برای اولین بار معاونت اقتصادی استانداری شرایطی را فراهم کرد تا روزانه ۵۰ تن اکسیژن در تهران تولید شود.

محسنی بندپی گفت: در تولید اکسیژن برای اولین بار معاونت اقتصادی استانداری شرایطی را فراهم کردند که روزانه ۵۰ تن اکسیژن در تهران تولید می‌شود و دفع بهداشتی پسماندهای پزشکی مساله دیگر است که کار عملیاتی آن در حال شروع شدن است.

استاندار تهران افزود: اخذ موافقت محیط زیست برای مترو پردیس نیز دیگر اقدامی بود که هرچند زمانبر اما به سرانجام رسیده و برای توسعه آرامستان تهران مصوبه هیأت دولت برای ۳۰۰ هکتار زمین اخذ شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار