کد خبر: ۷۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
ارومیه - مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تردد کل وسایل نقلیه در ایام تعطیلات کرونایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲.۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش آرانیوز:ارسلان شکری اظهار کرد: میزان کل تردد در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات کرونایی یعنی از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه سال جاری نزدیک به دو میلیون و ۶۵ هزار وسیله نقلیه بوده که این مقدار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۲۲.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۳۰ هزار انواع خودرو سنگین در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد همچنین خودروهای سواری و وانت بار با بالغ بر یک میلیون و ۸۳۵ هزار تردد و کاهش نزدیک به ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و ناوگان اتوبوسی با ۲۲ هزار تردد و افزون بر ۲۳.۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در ایام تعطیلات کرونایی در محورهای استان تردد نمودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: در ایام تعطیلات کرونایی هفته پایانی مرداد ماه تردد ورودی و خروجی استان بالای ۳۸ درصد کاهش را نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

شکری اضافه کرد: در ایام تعطیلات کرونایی بیشترین کاهش در تردد متعلق به جزیره اسلامی - ارومیه (پل میان‌گذر) و کمترین میزان کاهش تردد نیز متعلق به محور پلدشت - جلفا بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار