کد خبر: ۷۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
قزوین - مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری ومقابله با کرونا استان قزوین اولویت قرار دادن منافع جمعی را شرط غلبه بر ویروس کرونا دانست.

به گزارش آرانیوز:به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین سید حسین بی نیاز در جلسه فوق‌العاده کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد با تقدیر از همراهی‌های صمیمانه و مجدانه اصحاب محترم رسانه استان در تولید محتوا و انعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با کرونا اظهار کرد: در برخی مواقع شاهد هستیم افرادی بدون در نظر گرفتن شیوه نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد، از هر طریق ممکن در صدد دور زدن قوانین و دست یافتن به مقاصد فردی خویش هستند.

وی افزود: دور زدن قوانین و مصوبات ستاد کرونا باعث فراهم کردن زمینه‌ای برای انتشار ویروس مهلک کرونا است، بنابراین فعالان عرصه رسانه می‌توانند با رویکرد پررنگ نمودن حس مسئولیت پذیری اجتماعی، همگان را برای مبارزه با این ویروس خطرناک بسیج نمایند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین بیان کرد: فضاسازی شهری و استفاده از ظرفیت چهره‌های سرشناس و همچنین تشکل‌های مردم نهاد در ترغیب شهروندان محترم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مقابله با کرونا بسیار تأثیرگذار است.

وی تاکید کرد: در چند مدت اخیر در کشور شاهد بودیم برخی از سلبریتی ها با توهین به قشرهایی از جامعه، به گمان خود مانع از بی توجهی این اقشار به مراعات پروتکل‌های بهداشتی می‌شوند که باید بگوییم اینگونه رفتارها متأسفانه به جای فرهنگ سازی، بازدارندگی و تقابل بیشتری ایجاد می‌کند، بنابراین شایسته است با حفظ کرامت انسانی افراد آنان را به پیشگیری و مقابله با کرونا دعوت کنیم.

بی نیاز در پایان یادآور شد: حتی اگر یک نفر پیام‌های هشدار آمیز و آگاهی بخش کمیته اطلاع رسانی، تشکل‌های فعال مردم نهاد و اصحاب محترم رسانه را دریافت نموده و عمل کند باید به کار خود در مبارزه علیه کرونا امیدوارانه ادامه دهیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار