کد خبر: ۷۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارائه خدمات بهداشتی در قالب طرح نذر سلامت به ۲۴۵ هزار و ۷۹۰ نفر از عزاداران حسینی در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم جوانان عزادار با انجام فعالیت های بشردوستانه وفاداری خود را به سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام نشان دادند.

وی با بیان اینکه طی دهه اول محرم در مجموع یک هزار و ۳۰۰ هیئت مذهبی (روزانه تا ۱۷۰ هیئت) در سطح استان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند، افزود: ارائه این خدمات توسط یک هزار و ۲۸۵ تیم متشکل از دو هزار و ۱۵۹ عضو برادر و یک هزار و ۱۸۳ عضو خواهر انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۴۵ هزار و ۷۹۰ نفر از عزاداران خدمات این طرح را دریافت کردند، گفت: اجرای طرح نذر سلامت ۲ از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: تب سنجی عزاداران در ورودی هیئت ها، نظارت بر رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی کردن مکان ها، کنترل پوشش ماسک، توزیع ماسک و محلول ضد عفونی و نیز ارائه توصیه های بهداشتی ضروری به عزاداران از جمله اقدامات انجام شده در اجرای این طرح بوده است.

رضایی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح ملی نذر سلامت تعداد ۷۷ هزار ماسک نیز توسط خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اهدا و توزیع شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار